2007-05-01

Nästan mitt i natten...

Hoppsan... blir en lite senare blogg än planerat... har nästan precis kommit hem efter kvällens aktivitet... och det känns i kroppen att man varit uppe ett tag nu...

Jag kan i alla fall meddela, att det mesta fungerade som planerat... i princip allt godis blev sålt, bara några få saker kvar... som jag nog ska köpa loss för egen del... ni vet, jag ÄR ju en godisgris ;-)

Kön till sockervadden var i år om möjligt ännu längre... vissa fick enligt uppgift vänta nästan 1 timme på sin tur... men, trots allt, de stod troget kvar i kön... kanske dags för två maskiner nästa år...

Elden var också fin, som ni kan se här ovanför och dessutom var den nog ovanligt många besökare där också... troligen för att det, trots allt, blev ett ganska hyffsat väder... om än något kyligt...

Nej, nu väntar sängen... kroppen behöver få lite vila... och jag ska inte skriva mer just nu... återkommer troligen i morgon kväll.

God Natt & Sov Gott !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tierra!

Vilken härlig (bild!brasa, som skarvar en djupblå skymningshimmel –
Kanon!

Ja, kyligt var det minsann, och om inte den brasa vi värmde oss vid brunnit upp på en knapp halvtimme, då hade vi absolut blivit kvar för att se på fyrverkerierna.

Vackert var det i alla fall, Valborgsmässofirandet vid Hembygdsgården i den lilla byn.

Kul att nästan allt godis gick åt och att det blev lite över till dig :)

Var rädd om dig och ha en skön första maj!

Kram från Camilla

Anonym sa...

Ha en fin dag :)