2007-05-02

Kära dagbok...

"Ont, det gör ont..." I dag var det jobbigt att vakna... värken i min hand, mina fingrar och arm är värre än på länge...

Kanske var det inte så lyckat att stå utomhus, i kylan, flera timmar på Valborg... men vad sjutton ska man göra... eventuellt kan min förkylning också vara en liten bov i dramat... men jag är i alla fall glad för att det onda i halsen gått över...

Jag är på plats på jobbet igen... en ledig dag så där mitt i veckan känns lite skumt... känns som måndag idag igen på nått vis... och med tanke på hur rörigt det var i måndags... så räcker det alldeles utmärkt med en sån dag denna vecka...

Hmmmm... värken gör sig påminnd igen... tangentbord & mus är inte direkt de bästa sakerna för mina leder just nu...

Men, men... mår i alla fall ganska bra i själen denna dag... ljuset och värmen gör sitt till och det kan nog bli en bra avslutning på den här veckan... och det finns en hel del olika saker att se fram emot den närmaste tiden...

Just det, idag måste jag boka om tandläkaren... hann inte det förra veckan och nu börjar det brådska... om jag ska hinna innan det är för sent... behöver vinna lite tid... för att hitta ett sätt... att slippa obehaget och rädslan...

Nog "babblat" för nu.. dags att jobba... dags för möten, mail och dokument... först dock lite mer kaffe...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas värken släpper!