2007-05-31

Snuva & hosta...

Usch... än är den inte alls bättre... förkylningen alltså... jag har just suttit här, med rinnande ögon, huvudvärk och snuva... och försökt göra klart min tidrapport och min reseräkning... eftersom det ju är den sista dagen i månaden... och då måste det göras...

Inte lätt precis, att hitta rätt... bland alla siffror m.m. när man inte är riktigt kry... jag borde definitivt ha legat nerbäddad i sängen och blivit lite ompysslad i stället ;-)

Men, jag ska inte beklaga mig... bättre att göra klart allt och sedan krypa till sängs... behöver vara pigg i morgon bitti igen för att orka med jobbet... och dessutom, så behöver jag nog samla på mig lite krafter inför helgen...

Ni vet väl... hur det är när vi killar är förkylda ? *ler*

Ha en fortsatt skön kväll... God Natt !

1 kommentar:

Maria sa...

Oh yes, jag vet precis hur det är, mannen här hemma har ju varit förkyld ibland och han håller på att dö flera gånger om av denna hemska sjukdom:) Krya på dig och hoppas att du fick rätt på siffrorna.