2007-05-31

Small Bills... NOT !

Jaha... så har man då betalt räkningarna igen... huuu... ingen rolig sysselsättning precis... och den här månaden blev det dyrt... vet ju inte hur ni andra har det... men när slutsumman landar på nästan 25.000 kr... då känns det i alla fall i min plånbok...

Och som vanligt satt jag där i sista minuten... att man aldrig kan lära sig... att göra det där i tid... det är nog tur att jag sällan eller aldrig har fått någon betalningspåminnelse...

Jag lyckades, trots oväntat mycket räkningar... lägga undan några kronor... till en liten händelse inom kort... jag kan av olika skäl inte berätta mer om detta just nu men lovar återkomma om det så snart jag bara kan... *ler*

Tur att inte alla månader ser likadana ut... då hade man nog redan nu fått fundera på att ställa in sommarens semester...

Dags att jobba, möte om några minuter... återkommer !

Ha en bra dag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm...undrars vad du skall göra då som du inte vill berätta *nyfiken*!

Anonym sa...

vart skall du i sommar då??

Anonym sa...

Usch och fy det var mycket räkningar. Kul att du kunde lägga undan lite iallafall.Ha en fin dag!