2007-05-26

Lördagskväll...

Hittade den här bilden i min PC... en bild som jag nog har använt någon gång tidigare... för länge sedan i gamla bloggen... men visst kan den gott få visas igen... om inte annat för att muntra upp lite...

För jag måste nog erkänna... att jag ändå har det ganska tråkigt för tillfället... att sitta framför datorn, ensam, en lördagskväll är väl inte precis vad man helst av allt vill göra...

Fast... att sitta och glo på TV själv är ju kanske inte heller så värst roligt... och jag vet inte ens om det finns något kul att titta på...

I morgon är det Mors Dag... och det innebär, som vanligt, två saker för mig... dels, det mest självklara... att uppvakta min mamma med den obligatoriska blomman... och att uppvakta min systerdotter som fyller år... denna gång 16 år...

Träffar inte min syster & svåger så himla ofta, trots att vi inte bor så långt ifrån varandra... så det blir väl trevligt att få göra det ett par timmar i morgon eftermiddag...

Tror det får räcka för nu... jag ska nog smita ut en stund på altanen och hämta syre... det är ganska så varmt i kväll, nästan lite kvavt...

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll !

Inga kommentarer: