2007-05-10

Kära dagbok...

Det är visserligen inte dag längre... men en dagbok är det ju trots att kvällens mörker sänker sig över min lilla värld... och ännu ett dygn har snart passerat... och nu är bristen på sömn i högsta grad påtaglig... lika så min huvudvärk... och jag känner av att jag inte ätit ordentligt sedan i tisdagskväll...

Jag skäms inte för att erkänna det... men idag och även nu ikväll har tårarna strömmat ner för mina kinder... till synes helt utan stopp...

Allt har sina orsaker... givetvis... och jag hoppas nu, i natt, att jag åtminstone får några timmars sömn... för annars lär jag inte palla en dag till på jobbet... även om det är fredag...

Livet är för tufft ibland... behandlar en för hårt och skoningslöst... och då har nog jag ändå haft tur i livet förut... just, det... förut...

Ska man ändå försöka hitta något positiv idag... ja, då skulle det nog vara ett speciellt mail jag fick nu på kvällen... det var väldigt trevligt... och kom från en god vän och medbloggare...

Nej, jag förmår nog inte skriva mer nu... ska ta lite friskluft... och ett bloss... sen lär jag nog landa här igen framför datorn... i brist på annat att göra och eftersom sömn tycks inte vara nått min kropp är inställd på ännu... trots sömnbristen de senaste dygnen...

Jag ska nog peta i mig en omgång värktabletter också... den här huvudvärken var inte att leka med...

1 kommentar:

K sa...

Sänder många värmande kramar genom nätet. Har själv haft några bra timmar i kväll med dottern, väldigt sällsynta numer så det gäller att ta hand om varje minut. De senaste dagarna har hon "rymt" till mormor och morfar, som en ventil. Ibland är det tur att dom finns nära.