2007-05-07

Avgörandet nära...

I eftermiddag avgörs det... vara eller inte vara kvar... 5:an igen eller 6:an i ny skola till hösten... allt ska klaras ut... denna dag...

Jag måste smita tidigare från jobbet, kl. 16 ska mötet bli av... det där som blev fel inbokat för drygt två veckor sedan... och nu måste det bli klart... hur det blir med yngsta dotterns skolgång... det går inte att vänta längre...

Inget roligt beslut... oavsett hur det blir... men, det är bara att hålla tummarna att det blir det BÄSTA beslutet för henne...


Vill du också ha en bild på Einstein och en egen text ?
Klicka då helt enkelt på
denna lilla länk !

3 kommentarer:

K sa...

Att... eller inte. Frågorna är olika, men jag hoppas det blir så bra som möjigt för din dotter!

Isprinsessan sa...

Underbara båtbilder! Men du kanske vet att jag är ett troget fan vid det här laget.

Och gissa hur länge jag höll på och fipplade med Einstein-bilden etc. Helt utan resultat... men skoj var det.

Allt gott till dig
a.

Anonym sa...

Hoppas det blev ett bra beslut.Min brors son har gått om, det var det bästa alternativet för honom. Väldigt omogen var han då och svårt att sitta still och arbeta.
Nu har han kommit ikapp (är Dec.barn)och kan börja sjuan,men nu vill han gå kvar=)
Ha det fint!