2007-05-07

En till dag i sol...

Vilken underbart härlig och fin helg det har varit... soligt och varmt, mycket tid utomhus och roliga upplevelser... både under lördag och söndag... på olika sätt...

Kameran har hela tiden varit min följeslagare... och lördagens dryga 120 bilder... kompletterades raskt under söndagen med nästan 60 bilder till... när jag passade på att göra ett förnyat besök på samma plats som i lördags... men nu med ett annat mål än scouting...


Det är svårt att välja ut bilder... när man har många bra... men jag lägger väl upp några här... och resten av bilderna kommer hamna i mitt fotoalbum... om inte just nu, så inom kort... kolla gärna !


Det blir lite av en allsköns blandning... motiven varierar... men jag hoppas de kan vara intressanta att titta på ändå... om inte annat ge er lite solskensbilder med ett marint tema... nu när regnet öser ner här i Stockholm...



Ha en bra start på veckan !


Foto: Tierra

2 kommentarer:

Anonym sa...

BÅde jag och sambon tycker om att knäppa kort med vatten och båtar:-)
Jo det regnar ju här också till och från.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Fina bilder, Tierra. Jag gillar speciellt motivet med småbåtarna och stadsbilden. Mycket bra. Ha det bra. /Thor-Björn