2007-05-11

EFIT - första gången...

Tänkte jag skulle prova det här med EFIT... det har ni väl säkert hört talas om... eller ? EFIT = Ett Foto I Timmen... under en hel dag... i mitt fall får det bli från 06:00 - 17:00... häng med !

06:00 Väntar in att klockradion ska "ringa"... nu bara 4 min kvar...

07:00 Dags att ta bilen till jobbet... och den blå älgen är med...

08:00 Inloggad men fyller på kaffe innan denna blogg publiceras...

09:00 Ett snabbt bloss på taket... mellan mina arbetsuppgifter...

10:00 Ännu ett dokument som ska revideras... och kompletteras...

11:00 Åhhhh... lite nytt och fint sällskap... uppe på taket, kul...

12:00 Ensamhet... på en bänk vid vattnet... en Cola att dricka...

13:00 Möte om 5 minuter... men ingen hade kommit... ännu...

14:00 Vart tar alla pennor vägen ? Dags att fylla på... nu igen...

15:00 Eftermiddagsfika... kaffe i solen på taket... och en cigg...

16:00 Mera spring i korridorerna... kanske man får kondition nu...

17:00 Uppdraget slutfört... en blomma till alla som haft ork nog att följa med under dagen... nu har jag bara en dryg timme kvar här på jobbet... och jag avslutar nu med att säga...

Ha en riktigt trevlig helg !!


Till slut vill jag också "utmana" alla som känner sig roade... att göra detsamma under en hel dag i sin egen blogg... lämna också gärna en liten kommentar på bilderna... eller om du kanske hänger på den här "utmaningen"...

Foto: Tierra-on-the-mobilephone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Har faktiskt tänkt göra detta med EFIT nån dag jag med!! Helkul grej ju!

Trevlig helg!

/M

Anonym sa...

Kul att få följa med dig under dagen. Ha en riktigt fin helg nu!

Ninaw sa...

Jag ska anta utmaningen någon dag denna vecka! Lovar. Skoj ide och skoj att se! Ha det gott! /Nina

Anonym sa...

Har inte varit här på ett tag.. Enda jag kan säga är att jag nästan inte varit hos någon annan heller.
Önskar dig en bra kommande vecka.
Kanske skulle testa det där med ett kort i timmen någon dag..Hmm Blir nog trist kanske men om jag inte har någon annan ide så..
Ha det så jätte bra vännen
*pinan*