2007-05-27

Vara så svårt...

Dygnet tycks vara omvänt... natten är inte längre för vila... jag är vaken när alla andra tycks sova... att det ska vara så svårt...

Kanske är det för att det är svårt att andas... syret räcker inte längre till... varmt och kvavt... står en stund i dörren... andas djupt...

Det är tyst i hela området... inomhus lika så... denna natt sover även katterna... de som höll mig sällskap i går...

Känner mig faktiskt inte trött... mer pigg än sömnig... men vet att morgondagen blir tung... om sömnen ej får komma denna natt...

Mår faktiskt inte heller dåligt... kan bara inte somna... vad gör man då... nu har klockan passerat 2... senaste bloggen någonsin ?

Ja, jag vet faktiskt inte... varför det ska vara så svårt...

Tar nog en nypa luft igen... kanske kan det hjälpa... annars får jag helt enkelt vänta... någon gång ska jag väl ändå somna...

Till er som ändå lyckas... SOV GOTT !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du fick lite sömn! Jag tycker det är svårt att gå och lägga sig i tid nu. Klockan är 22.23 och det är fortfarande ljust!

Anonym sa...

Jobbigt att du vänt på dygnet.Hoppas din morgondag blir fin och att helgen varit bra.