2007-05-01

Knappt styrfart...

Ojojoj... det har varit en sån seg dag... vilket i och för sig inte är så konstigt kanske ... med tanke på hur lång gårdagen blev... och hur sent jag kom i säng natten som gick...

Tiden har släpat sig fram och trots att jag, både av trötthet och ont i halsen, försökte sova länge i morse... så har tröttheten stannat kvar... i kropp & själ...

Eventuella planer på att försöka hitta på något kul idag sprack... av flera skäl men kanske framförallt p.g.a. tröttheten och av en ganska molnig & kylig dag här i Stockholm... den 1:a maj 2007.

Nu ska jag nog ta och borsta mina tänder... för om jag ska orka upp i morgon igen och jobba... ja, då måste jag verkligen somna tidigare i kväll... och klockan har ju redan passerat halv 10...

Visst är sådana här inlägg väldigt intressanta ?

Tillbaka i morgon...då kanske det blir bättre än så här...

3 kommentarer:

K sa...

Ibland behövs dom här inläggen också, om inte annat för att få skriva av sig. Sov Gott!

Anonym sa...

ja det var faktiskt ett intressant inlägg. =)
du har ju satt det under "vardagligt" och det är kul att läsa om din vardag. ...så det så.
kram på dig ...vi hörs kanske idag. ska ska inte jobba. ska bara till doktorn en sväng sen ska jag vara hemma =)

kram på dig så länge plutten
//vonkan

Anonym sa...

En av anledningarna till att jag läser bloggar är just mångfalden av dom:)
Ha en fin dag!