2007-05-23

Bra platta...

Jag har fått tag på alla låtarna från Avril Lavignes senaste platta, och det låter riktigt bra... och även om jag nu kanske inte direkt tillhör hennes målgrupp... så kan jag ju uppskatta bra musik... oavsett min ålder...

Nya plattan heter "The Best Damn Thing" och är i flera avseenden en mer "vuxen" skiva än hennes tidigare. De bästa spåren, i mitt tycke, är: "One Of Those Girls", "Contagious", "Innocence" och "Keep Holding On" (som också är ledmotiv till filmen "Eragon")

Nu ska jag stoppa hörlurarna i öronen och lyssna vidare på högsta volym... då finns chansen att man inte hör eller ser någonting... i min egen lilla värld av musik... tror jag stannar där ett tag...

Gillar ni också lite punkinfluerad rock... ja, köp då denna skiva !


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du ska lyssna på din kropp och försöka varva ner och ta det lugnt.Inte omge dig med en massa jobb och måsten.Gå ut i den vackra naturen och knäpp och föreviga det du ser, du är som skapt för det=)
Appropå skivan i detta inlägg, så har jag inte lyssnat på den, men antar att hon har några som är bra iallafall. Fördelen att ha barn är att man får höra låtarna präntas i en;)
Ha en godnatt och en vacker morgondag/kram till dig