2007-05-30

Kvällblandning...

Jaha... nu kommer ett sånt där inlägg som innehåller lite av varje...

Kan ju börja med att berätta lite om eftermiddagen... inget vidare kul... helt oväntat slog huvudvärken till, ögonen började rinna och jag blev helt "däppt" i näsan... snacka om snabbförkylning...

Och det blev inte bättre av att jag hade ett 2-timmars möte som avslutning på dagen... kommer knappt ihåg ett enda ord av det som sades... tur att jag själv inte behövde säga många ord...

Resvägen hem blev inte heller så himla rolig... jag skulle åka förbi och inhandla 2 stycken filter till min digitalkamera... på en fotoaffär i Sundbyberg...

Naturligtvis var nästan hela Sumpan avspärrat p.g.a en rånarjakt och skottlossning mot polisen... så all trafik kröp fram och det var stopp nästan överallt... fick dock tag på mina filter... till slut...

Väl hemma var det bara att göra ett tillslag mot medicinskåpet... en Treo, lite näsdroppar och hostmedicin... somnade framför TV:n och sov två timmar... efter denna kur kändes det faktiskt bättre...

Så... nu sitter jag här igen och skriver lite... men ska nog se till att komma ner i sängen tidig denna gång... eller... klockan är ju redan snart halv 11... vart tar tiden iväg egentligen...

God Natt !!

1 kommentar:

Maria sa...

Visst är sådana dagar hemska? Min förmiddag var som din eftermiddag...Man vill bara krypa ner under täcket och vänta tills allt blåser över. KRAM