2007-04-30

Trött hund...

I morse ville han INTE vara med... ville bara ligga kvar i korgen och sova... men jag lyckade ändå ta en liiiiten bild på, den för tillfället tröttaste hunden i världen...

Jag tänkte ta en bild till innan han vaknade upp av blixten... men då lyfte han på tassen och tittade upp på mig med en mycket trött och sömnig blick... och tycktes säga:

"Sluta nu husse... jag vill inte gå ut... låt mig sova..."

Med dessa rader, avslutar jag dagens små inlägg och återkommer på onsdag igen... tills dess säger jag bara...

Ha en trevlig Valborg och en skön 1:a maj !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha som en utslagen...vilken stil.Jättesöt och fin bild.
Ha det fortsatt fint!

K sa...

Härlig stil!!!

Anonym sa...

precis som min Ozzy..
Så ligger han också ibland.
Dom är underbara. Så som din hund ser ut så känner jag mig på morgonen också.. haha
ha det bra nu drar jag på minisemester.
Kram
Cinapina