2007-04-24

Inte riktigt klok...

Jaha, så var det tydligen dags igen... jag VET, jag är så hopplöst galen... teknikgalen... men nu har jag bytt mobiltelefon igen... ;-)

Det tog emot... att "lämna" Sony Ericsson... men den nya Nokia N95 har så mycket ny kul teknik... att man ju bara måste prova... vad säga om t.ex. 5 megapixelkamera, inbyggd GPS, MP3-spelare och stöd för WLAN (trådlösa nätverk)...

Tar lite tid att vänja sig med Nokias menyer och sånt... när man ju kört Sony Ericsson ett bra tag... men, snart har man väl fått grepp på det mesta i den här också...


För alla intresserade och teknikgalna - Läs mer här !


3 kommentarer:

Ninaw sa...

Shit vad coolt! :)

5 megapixels kamera oxå.. wow

Själv skulle jag vilja ha Sony Ericssons 880i. Den har till och med fått pris för bästa kamera! :) Bara 2 megapixeln.. men den har grym upplösning och färger och allt vad det var.. Dessutom är den sjukt snygg!

Anonym sa...

Aaaaah! Såg bilden på lemonad.org och var ju tvungen att klicka mig hit - den där har jag också precis gått över till efter att varit en trogen Sony Ericsson användare. N95:an är ju helt underbar! :-) Vi har valt rätt!

Skrev precis en recension om den, finns en länk på min blogg om någon är intresserad.

http://soderliv.blogspot.com

Anonym sa...

jaja du ska bara bräcka mig :(.
jag var värst ett tag i alla fall *räcker ut tungan*
men men jag bjuder väl på den då..vänta du bara..jag kommer nog om dig snart igen *L*...varm kram /Anna-karin