2007-04-26

Blandad kompott...

Jaha... nu suger det i shopping-tarmen igen... denna gång är det ett par, tre filmer som liksom bara måste inhandlas...

Undrar om detta kan vara kopplat till gårdagens datum, den 25:e i månaden... d.v.s lönedag för de flesta... då "bränner" det minsann till på bankkontot och i plånboken... *skrattar*

Hur som helst, filmerna är nu beställda... blev tre väldigt olika typer av film, men de har ett gemensamt... att de alla fått bra kritik och belönats med olika priser, såsom en Oscarsstatyett eller kanske en Guldbagge eller två...

Filmerna blev "Babel", "De andras liv" och "Tjenare Kungen"... och jag ser verkligen fram emot dagen då brevbäraren lämnar av detta lilla paket i brevlådan...

Ha en bra TV- eller filmkväll !

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå =)

å tänk om du kunde skicka över den dära kundvagnen fylld med godis till mig ...hi hi hi
jag skulle garanterat uppskatta det.

tjenare kungen var den enda av de tre filmerna jag har sett ... och gillade den skarpt. kanske för att jag själv lyssnat mkt på sån musik och klätt mig i sån stil en gång i tiden =)

och den där sexleksaken för hundar . . . tja, varför inte =)
hellre att de "juckar" mot en sån än sitt ben ;)

kram på dig vännen och trevlig helg!!
//veronica "vonkan"