2007-04-27

Åtkomstproblem...

Något har hänt... speciellt den senaste veckan... jag kan inte längre lämna kommentarer hos en del av mina vänner och medbloggare...

Framförallt gäller det vissa bloggar på MSN Spaces och de som finns på Blogg.se... jag blir så trött... och besviken...

Får ta tillfället i akt och be om ursäkt... jag läser hos er alla nästan varje dag... men, kan som sagt i vissa fall inte lämna några rader efter mig... får bara något mystiskt "network error"...

Det har varit en hel del nätproblem här på jobbet... och vissa dagar skulle man kunna tro att vi har sirap i ledningarna... ingen bra ursäkt kanske, men i alla fall en liten förklaring...

Men, men... jag fortsätter göra mina små besök hos er... så kanske problemen snart släpper igen och allt blir som vanligt...

Take care out there !

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag har jätteproblem med msn-bloggarna jag med, och det är trist att inte kunna besöka a-k som tidigare.. hursomhelst, jag önskar dig en underbar och solig helg!

Anonym sa...

Skönt att höra att det är fler än jag som har probs med detta;) ;)

kram/M

Anonym sa...

Det är så trist när det srular och har sig.
Ha en fin söndag!

Isprinsessan sa...

Cliffhangers... JAg vill ju veta hur det gick i affären med godisinköpen. Och sockervaddskön - hur lång var den? Och Babel, har den kommit, var den bra.

Tierra, hur länge ska vi behöva sitta här och vänta!?

Med glimten i ögat
a.