2007-04-20

Eftermiddag

Fredag eftermiddag... och en rörig sådan... men glädjande nog har solen, till slut, behagat titta fram lite grann... här i den kungliga huvudstaden... det är dock ingen direkt värme i luften... och det blåser fortfarande ganska ordentligt från nordost...

Jag har inga som helst planer, eller idéer, inför denna helg... trist men sant... eventuellt blir det väl, som vanligt, en tur för att handla mat på stormaknaden... men så värst mycket mer vet jag inte om det kommer hända...

Det är bara tråkigt att vara ledig, och hemma... om man inte har något att göra... jag är nog sån, blir stressad av sysslolöshet...

Jo, just det... jag har faktiskt en sak jag borde göra... när jag tänker efter... måste åka och handla en massa inför Valborg, inte för eget bruk... utan för scoutkåren... men då måste jag ju få tag på pengar först också... bäst att ringa vår kassör kanske...

Jaja, helgerna brukar ju gå rätt fort... så jag får väl denna gång se fram emot måndag och jobbet igen...

Ikväll vet jag dock precis vad jag ska göra... det blir en eller två kalla öl, lite chips och sedan laddar jag DVD-spelaren med en bra film... har ett par, tre stycken nya som ligger och väntar...

Eftersom detta med stor säkerhet är de sista raderna här i bloggen för denna vecka... så får jag nu, be om att få rekommendera mig... och säger till slut bara:

Ha en trevligt & skön helg !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig Helg till dig med vännen.
Kram kram /vonkan

Anonym sa...

Trevlig helg!