2007-04-27

Morgonstund...

God morgon !

Jag hoppas inte... att jag skrämde bort er allihop... härifrån min lilla blogg... efter gårdagens lite "erotiska" inlägg... *skrattar*

Jag måste nog också bara säga... att den där produkten väcker en hel del frågetecken... men jag ska inte gå in på det ämnet mer...

I övrigt då... jo, en ganska lugn morgon så här långt... gick en liten extra sväng med hunden i morse, upp i skogen... tog mig friheten till den extra tiden... för att andas...

Jag måste nog säga att det verkligen var så SKÖNT... att gå där i ensamhet, en tidig morgon när solen sakta är på väg upp... till en fullständig symfoni av fågelsång... och ändå, på något sätt, totalt lugn och stillhet...

Hoppas nu bara att just DEN känslan kan få finnas kvar resten av dagen också... även om jag redan nu vet... att en hel del olika saker väntar... som ska fixas...

Vilket det nu är dags för... men först... KAFFE !


Foto: Tierra

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en fin helg!