2007-04-30

Eld & lågor...

I kväll är det då till slut dags... att fira Valborgmässoafton... och mitt uppdrag, nummer 2, är avklarat... det tog lite drygt 1 timme att köpa godis för 2.650 kr... *skrattar*

I eftermiddag ska jag åka förbi en affär till och göra av med de sista 350 kronorna... måste nog ha liiiite godis till tror jag...

Jag kan meddela att det var väldigt roligt att se alla människors reaktion när jag kom till kassan med en hel kundvagn tvärfull av godis... dessutom ivrigt påhejad av yngsta dottern, som nog gärna skulle velat "provsmaka" en hel del av det inhandlade...

Nu ska jag bara fixa lite prislappar och en prislista innan det är dags att jobba lite också... det har tydligen varit en ganska körig helg för "mina" tekniker... så det finns en del att ta tag i här på jobbet nu...

Ska försöka återkomma lite senare... och tills dess...

Ha en bra måndag !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

4 kommentarer:

Anonym sa...

slurp..
Hade gärna smakat lite..

Har lagt in lite bilder.
Har försvunnit in i målandets värld en stund...
Ha det bäst o sälj mkt godis..
Kram
Cinapina

Ninaw sa...

Det där ser gott ut! ;)

Anonym sa...

Jag önskar dig en trevlig valborgsmässoafton och att försäljningen går bra

Anonym sa...

hejs!!

du ...du skulle inte kunna skicka lite hem till mig ..eller? (ler)

kram på dig och hoppas allt går bra.
//vonkan med tjejerna