2007-04-26

Kära dagbok...

Det har varit en hektisk vecka så här långt... och inte ser det ut att bli bättre under de närmaste dagarna heller... massor av olika saker som händer på jobbet... massor av olika saker ska lösas...

Dessutom... jag har ju lovat hjälpa till med lite olika saker inför det årliga Valborgsfirandet... ikväll ska jag därför hjälpa till med att åka runt och hämta lite vinster till vårt sponsorslotteri... och i morgon, vid lunchtid, är det en stor sockervaddsmaskin som bara måste hämtas ut innan helgen...

Ska väl inte klaga för mycket... bättre att ha något att göra än att sitta sysslolös kanske... och jag vet ju att detta arrangemang drar in en hel del pengar till scoutkårens verksamhet... till våra barn och ungdomar... och det är ju aldrig fel... eller hur ?

Just det... har nu fått pengar för inköp av godis till Valborg... så om inget kommer emellan... ja, då ska jag fylla en hel kundvagn med BARA godis... 3.000 kr borde räcka till en hel del... och det är alltid lika kul att se folks ansiktsuttryck i butiken när man kommer fram till kassan för att betala ;-)

Dags att börja jobba... kan ju inte sitta här hela dagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh hade gärna gått med o sett kassörskornas miner..

Kan bara tänka mig hur jag själv skulle reagerat..*fniss*
Du...
Den där mobilen.. När du tröttnat på den om ett halvår o skaffat ännu en ny så får du gärna skänka den till mig *garvar*
Ha det bäst vännen
Cinapina