2007-04-15

Alldeles för sent...

Jaha... kanske man är tillbaka i det gamla vanliga spåret igen... att sitta uppe alldeles för sent framför datorn... det kryper i kroppen, lite som nålar... rastlösheten...

Tröttheten finns nog, egentligen, någonstans där inne... långt där inne i kroppen... men den vill liksom inte komma fram... låter som en tjatig Alfons Åberg... "Jag ska bara..."

Vadå "Jag ska bara" ? Bara skriva några blogginlägg till, bara läsa några fler nyheter på Aftonbladet.se, bara besöka några "skumma" sajter till eller... bara kolla en rolig film på You Tube till...

Nej, sluta nu... det blir bara så patetiskt... visst kan jag stänga av datorn och gå till sängs... OM jag bara vill förstås ;-)

* En kort paus i inlägget... strax tillbaka *

Sådär ja, tillbaka vi tangentbordet igen... var "tvungen" att gå ut i mörka natten en kort stund, hämta lite luft och njuta av tystnaden i radhusområdet... det var ganska stjänklart ute kan jag meddela...

Det lär väl innebära att det utlovade fina vädret i morgon stämmer... kanske ska man t.o.m. passa på att sola lite... måste erkänna att jag har ganska lätt att bli brun... faktiskt ;-)

Hmmmm... vad ska jag hitta på nu då ? Kanske ladda över lite nya låtar till telefonen... det vore ju kanske inte helt fel, jag kan behöva något nytt att lyssna på... men vad ska jag ta...

* letar bland katalogerna på hårddisken *

Okey, det får bli några låtar med bl.a. Melanie C, från hennes nya skiva... och så några med Fall Out Boy... kanske en eller annan gammal låt med Gyllene Tider också...

Japp, som ni ser... det är faktiskt lite bredd på musikutbudet som gäller... lyssnar nog på det mesta... UTOM svenska dansband... den sortens musik klarar jag bara inte av...

NEJ, nu får det nog räcka för denna gång... nu är det är nog kanske dags... kanske inte att sova... men åtminstone att stänga av datorn, jag får väl därmed säga följande...

GOD NATT & SOV GOTT !

Inga kommentarer: