2007-04-05

Stiltje...

Verkar vara lite stiltje på många olika håll just nu... inte mycket som händer... kanske är det många som är lediga... kanske är det fler än jag som samlar kraft... samlar intryck...

Jag har "skrivit" mycket ett tag nu... eller... åtminstone publicerat många inlägg... och det kanske har blivit lite för mycket...

Ska passa på att koppla bort alla tankar, funderingar och bloggen några dagar nu... låta inspirationen och orden komma på nytt...

Kombinationen av ord och bilder, tankar om vardagen... funderingar och reflektioner... livserfarenheter och berättelser... allt samlat på en plats där utrymmet finns...

Glad att den platsen finns, mitt eget lilla utrymme... mycket glad... även om inspirationen för tillfället tryter lite...

Men....... I´l be back... I promise you !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kan tanka inspiration och positiva känslor under påsken.
Jo jag vet, du gillar inte påsken.
Men vädret kanske är fint så du kan ge dig ut i naturen.
Det kommer iaf jag göra med kameran i högsta hugg om tillfälle ges. Dvs om jag inte fastnar framför målarduken hela helgen
Ha det bäst vännen
Cinapina

Anonym sa...

Det är omöjligt att färdas snabbare än ljusets hastighet.
Det är inte heller särskilt önskvärt, då ens häxhatt hela tiden flyger av
Ha en fin Påsk
Kram Nicki/Shalima