2007-04-10

Careless...

Visst är det nästan obegripligt... ALLA andra tycks göra det ju...

Men inte jag... och snart orkar jag inte bry mig längre...

Värk i mina leder och andra kroppsdelar gör att jag nog ska försöka ligga lite lågt några dagar... försöka komma igen så snart det går... men just nu så orkar jag inte mer, det gör lite för ont...

Kanske vore ett läkarbesök på sin plats nu... men jag är fullständigt värdelös på sånt... jag lider och tiger i stället...

Hela situationen är jobbig... men viljan och tålamodet finns ännu kvar... måste bara kämpa vidare och försöka hitta lösningen...

Ny dag i morgon... troligen en bättre dag dessutom...

2 kommentarer:

K sa...

Ett läkarbesök kanske kan vara bra, för att få en diagnos. (Men du kanske redan vet vad det är?) Hur du än gör hoppas jag att du kommer att må bättre snart. Ta väl hand om dig! Kram!

Isprinsessan sa...

Du, du vet väl att din kroppsvärk kan vara influensan... En vän har legat däckad i mer än en vecka.

Så ta hand om dig.

a.