2007-04-27

Sockersött...

Första uppdraget avklarat... ett stycke sockervaddsmaskin är nu avhämtad... och min mage har också hunnit bli påfylld... efter ett mycket snabbt lunchbesök på Mc Donalds...

Nu ska jag bara kolla upp så att "någon" kommer ihåg att köpa en stor mängd socker... förra året, trots ganska dåligt väder med bl.a. kraftig blåst, så stod folk i kö... i över 20-25 minuter... bara för att köpa sockervadd !

Uppdrag nummer 2 är... att köpa godis, såsom jag skrivit om här innan... MASSOR av godis som ska säljas i vårt godistält... och jag lovar, jag ska inte stoppa i mig för mycket själv...

Nu ska jag jobba på igen... men, om inget oförutsett händer... så är jag nog tillbaka igen på måndag... för HÄR, på mitt jobb... är det en helt vanlig arbetsdag...

Ha en skön fredag och en trevlig helg !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var inte allt för länge sedan du berättade att du var dålig på att äta. Det glädjer mig att du nu verkar äta lunch ordentligt...trots Mc Donalds;-)
Ha en fin helg!