2007-04-19

Kär ägodel...

Jag fick en fråga... om vilken kamera jag har och använder för att ta mina bilder... och det kanske är så, att jag faktiskt inte skrivit något i bloggen om det... *hur är det med minnet kan man undra*

Det är i alla fall en kamera som jag är mycket nöjd med, speciellt sedan jag kompletterade med ett extra zoomobjektiv också.

Måste erkänna att det numera är mycket roligare att fotografera... när bilderna blir så bra... motivet hänger ju dock bara på mig själv och min förmåga att se "bra bilder"...

Om någon är intresserad och vill läsa mer ? Kolla då här !


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm:(
Vill också ha en finare kamera!
Ha det fint.

Ninaw sa...

Ser jättefin ut! :) Kan verkligen tänka mig att det är roligt att fota med den, speciellt om du köpt ett zoomobjektiv till.. fantastiskt kul att ta närbilder. Vissa saker kan bli till något helt annat om man tar extrema närbilder.. blir mer intressant.