2008-01-10

Vikande siffror...

Det är väl inte helt oväntat... att min besöksstatistik visar på rejält vikande siffror... och allt färre besökare...

Konkurrensen om besökare är hård... och det finns så otroligt många intressanta, spännande, berörande och roliga bloggar... där ute på "Stora stygga Internet"... och fler kommer hela tiden...

Visst... jag skriver ju INTE enbart för att få många besökare... men trenden tyder på att jag trots allt förlorar en hel del besök... och det känns lite trist faktiskt... och tomt...

Kanske är det bara tillfälligt... och jag får väl kämpa på ett litet tag till... ett mål är snart nått... och sedan får vi se vad som händer...

Det kan ju vara så också... att jag bara är lite extra tjurig...

Ha en lugn & skön kväll där ute i Blogglandet !

//Tierra

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Linnéa sa...

Visst blir man besviken när man ser bristen på besök och kommentarer. Och (i alla fall jag) småtjurig över att folk inte bryr sig! Själv smygläser jag ju från netvibes, så jag syns kanske inte i statistiken...

Anonym sa...

Jag läser oftast via RSS. Det kommer kanske inte med i statistiken. Så du kan plusa på en ;)

Anonym sa...

Ja visst är det tråkigt att konstatera vikande siffror...har själv toppat nån enstaka gång med dina lägsta siffror så...men Du har ju hållt på länge och är etablerad...och så skriver Du ju så bra...är lite avundsjuk...men jag hoppas att det är en tillfällig dip. Tänker själv att det är kul med många läsare men hellre några få riktigt goda cybervänner än en massa ytliga...
så kan man upprätthålla lite kontakt...det går ju inte med alltför många...
OOPS - klockan är visst 01.03...och jag borde bekantat mej med kudden för minst en timme sen...lätt att fastna framför skärmen...Du vet ju mycket väl hur det är väl med det...
NATTI NATTI - ha en god natt
önskar vännen Socrate

Anonym sa...

Din blogg är en av mina favoriter! Just nu har jag haft lite att stå i utanför bloggvärlden så jag har inte hunnit sätta mig vid dator men jag finns alltid i din blogg!
Skit i statestiken!
Du skriver jättefint och bra, skriv inte för någon annan, skriv för din egen skull, skriv av dig eller berätta trevligt så som du alltid gjort!
Jag är glad för varenda en som hälsar på hos mig, tänk att faktiskt någon vill läsa hos mig! Jag som skriver så mycket skit tänker jag! Riktigt glad blir man ju för kommentarer också, även om det bara är ett "Hej, jag har läst"!
Jag vill följa ditt liv! Kramar

Anonym sa...

Jag håller med socrate att hellre några riktiga V.I.P gäster
än många "ytliga" som kommer o hälsar på.

Men så är det ju... skulle du inte ha en räknare skulle du ju inte
bry dig om hur många som kommer hit och läser.
För då visste du ju inte om det =)

Kram på dig vännen... jag kommer hit och läser i alla fall vad du än skriver!

Trevlig Helg! Veronica