2008-01-30

Med nyfikna ögon...

Ibland kan jag inte låta bli att undra... vilka som egentligen är här ibland och läser... i min blogg... jag menar, flera av er känner jag ju till... alla ni som är vänliga nog att lämna en liten kommentar... alla ni som jag har listat som mina medbloggare... och vänner...

Men ni andra... som tittar förbi här... mer eller mindre regelbundet... det vore SÅ KUL... att se ett litet avtryck, en kort kommentar eller en hälsning... bara för jag är så nyfiken av mig...

Jag utlyser därför denna onsdag... den 30:e januari 2008... till alla ANONYMA BLOGGBESÖKARES DAG... och jag ber er att lämna en rad... bara för att stilla min nyfikna lilla själ...

Tack på förhand och hoppas ni får en bra dag allihop !

//Tierra


P.S. Självklart får mina medbloggande vänner också lämna en rad eller två ;-)

BloggRegistret.se

7 kommentarer:

K sa...

Ett litet besök igen. Dålig att kommentera, men läser via Google Reader allt fint du skriver. Även dina fina bilder njuter jag av. Kram K

Anonym sa...

Hej Tierra. Jag tycker faktiskt att det hör till vanlig, hederlig courtesy att "ge ett avtryck", så att författaren kan se vem som läst...Nu har jag ju svårt för det där med "en rad eller två"...vill gärna bli 10 rader eller 19" för mej...på gott och ont.
Jag skriver under på dagens tema och hoppas att de flesta anammar den.
Bilden är helgo. //Socrate

Anonym sa...

Ok min vän!
Jag erkänner väl då....att jag oxå är här och "smygläser" ibland....utan att kommentera... : /
Fyyyyyy....på mig!
Läser gör jag gärna se - om hu du har det. Skriva orkar jag inte alltid...nepp. Slö är jag alltså...oxå ; )

Såg att du varit på msn här om dagen - Tack för kommentaren! : ) Roligt att finna dej där igen.

Önskar dej en goder dag..!
//Mia

Anonym sa...

Hej Tierra! Att jag läser din blogg dagligen vet du väl redan. Du är en av favoriterna av de 18 jag följer. Ha det bra. /Vännen Thor-Björn.

Anonym sa...

Jag gör som Socrate....måste också lämna ett avtryck! Har en 4-6 bloggar jag läser regelbundet och där lämnar jag nog lite avtryck. Och sen sveper jag runt i bland...är det något som fångar mig så har jag svårt att låta bli att kommentera....är ganska lätt fångad;) (i vissa avseenden)
kram

Anonym sa...

Och lilla jag! Varje inlägg!
Undrar varför folk inte vill ge sig till känna? Man blir ju bara så glad av en kommentar, en bekräftelse!

Anonym sa...

Då passar jag på att lämna en liten hälsning. Tittar in ibland och läser på din sida som brukar innehålla både allvar och skoj, tänkvärdheter och fina bilder! (även om du inte fotat alla själv..!)