2008-01-18

Inlägg nr. 1000 !

Är det verkligen möjligt... att jag fått ihop hela 1.000 inlägg här i min blogg... det låter ju helt otroligt !

Det har varit några oerhört omvälvande år... sedan 2004... både för mig personligen och för bloggen... väldigt mycket har ju hänt... så mycket roligt och så mycket givande... så mycket berörande, ibland mycket sorgligt och jobbigt... men på något sätt har allting varit nödvändigt och lärorikt att gå igenom...

Kanske man t.o.m. skulle kunna säga att... bloggen och mitt eget skrivande... för alltid har förändrat mitt liv... och det kommer nog aldrig att gå att förklara... exakt vad som hände... och hur...

Jag är väldigt glad... för alla möten jag fått göra... genom mitt eget skrivande... och av att läsa hos andra medbloggare... alla härliga kontakter... och i flera fall... verkligen vänner för livet...

Jag skulle idag vilja bjuda er alla.... på ett riktigt stort och härligt tårtkalas... och jag vill verkligen tacka för allt stöd, kommentarer, glada hälsningar, tips och så mycket, mycket mer... som ni alla har lämnat efter er... här i min blogg... TACK !!!

Nu går blogglivet vidare... och exakt vad som händer framöver... det återstår att se... men mitt stora behov av att skriva finns kvar... och jag kommer nog säkert fortsätta "plåga" er ett tag till... ja, kanske till och med RESTEN AV MITT LIV !

Återigen TACK... och ha nu en riktigt skön helg !

Med mina varmaste hälsningar, Tierra

BloggRegistret.se

12 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt plåga mig! Det är mycket givande och trevligt att få besöka din blogg! Nu äter vi tårta och så vill jag önska dig en jättetrevlig helg! Kram från Borthy

Anonym sa...

Ja du vännen... du får "plåga" mig hur mkt du vill =)
Alltid trevligt att kika in här...

Ha en trevlig helg snutt... och ta hand om dig!

Kramar/Veronica

Anonym sa...

... ja just det ja...

Grattis till 1000.e inlägget =)

Anonym sa...

Grattis grattis...ja jag delar gärna en bit tårta..och hoppas på att du fortsätter skriva på nätet..
sköt om dig i helgen kram../Anna-karin

Anonym sa...

Tittade in för att se om du tog utmärkelsen med dej hem... och så blir jag bjuden på tårta istället. Mmmm smaskens, ja tack... jag kan nog klämma ser en bit till.
Titta över en stund sedan och hämta den där lilla frimärksbilden, tycker du förtjänar den.

ps. Hoppas det blir en lång plåga då ds.

Maria sa...

Åh GRATTIS och jag längtar efter att få läsa de 1000 nästkommande inläggen också:) KRAM och hoppas du får en härlig helg!

Milla sa...

Åh grattis! Om du bjuder på tårta så bjuder jag på champagne :=)

Anonym sa...

Javisst! Alla vi som med STOR behållning...och kanske ibland viss nedstämdhet...läser Din blogg vill fortsätta läsa whatever du skriver...riktiga vänner sviker inte...
TÅRTAN VERKAR TOPPENGOD SÅ DET BLIR SMASKENS!
Dina positiva tongångar - inte bara mellan raderna utan även på dem - sista dagarna är enormt glädjande!
HA EN FINFIN SÖNDAG
önskar vännen Socrate

Anonym sa...

Supergrattis!! Tackar för tårtan, sitter fint nu, har precis varit o kutat.
Ser fram mot framtida "plågande" från dig=))))
kram kram

Anonym sa...

STORT GRATTIS till det 1000'e inlägget! Vicket kalasläge.
Keep on bloggin' !!!
ÖNSKAR DIG EN TOPPENVECKA
// vännen Socrate

Anonym sa...

Gratulerar!!! Mig får du också mer än gärna fortsätta "plåga", så deså! kram!

Anonym sa...

Sablar att jag missade det =(
Grattis
Annelie, Rospinglan