2008-01-10

Vardaglig tristess...

Det går verkligen så trögt att skriva för mig just nu... inget känns tillräckligt "intressant eller viktigt" att skriva om... jag sitter mest bara och stirrar ut på trafiken... och på motorvägen här utanför fönstret...

Det är lugnt här på jobbet... nästan trist... och jag har tillbringat förmiddagen med att "snickra" på något nytt... men det går inte riktigt som jag vill... och då känns inte det heller särskilt kul...

Kollade just kursutbudet... i en sån där kurskatalog man får hem i brevlådan... och jag kan nog känna ett visst sug efter att kanske gå en kurs... kanske någon lämplig fotokurs... för jag har nog en hel del kvar att lära mig... det syns på de bilder ni aldrig får se här i alla fall...

Får väl se hur det blir... kurserna kostar ju en del... och man ska ju ha tiden också... men nog vore det intressant...

Nehe... vad ska jag göra nu då... får kanske ta mig an något ärende i jobbdatorns mailkorg... även om jag nog inte har den minsta lilla arbetslust alls just nu... *suck*

Får se när jag tittar in igen... ingen större idé... om jag inte har mer att säga än så här... trist men sant...

Hoppas ni får/har en bättre torsdag !

//Tierra


Bilden hittade jag på någon tysk sajt som handlade om fotokurser... lite kul...

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anna K. sa...

Hej vännen,

Har bytt adress och blivit med ny blogg :)

http://annatje77.blogspot.com/

Kram på dej//Anna

Anonym sa...

Trist när dagarna känns så där, men du ska se att det vänder. En fotokurs tycker jag att du kan unna dig under förutsättning att det finns ekonomi.
Jag är så glad som hoppas min yngsta dotter ska bli en duktig fotograf. Hon ska välja kulturspåret i sjuan, där ingår foto i kursen.

Hoppas din värk har gett med sig lite grann och vad beträffar dina läsare så är dom nog tillbaka snabbare än du anar. Dom kanske tog ett litet brejk precis som jag gjorde runt jul och framåt.
Ha en underbar kväll, så hoppas vi på sol imorgon igen.
Kramar
Annelie

http://rospinglan.blogga.se