2008-01-28

En röst i natten...

Så, då sitter jag här igen då... denna sena måndagskväll... med min tallrik full av filmjölk och müsli... och egentligen händer inte särskilt mycket... lugnt och stilla här i huset...

Åt middag när jag kom hem vid 6-tiden... köttbullar, potatis, brun sås, lingonsylt och en sallad med gurka & paprika... tittade sen på nyheterna kl. 19:00 på TV4... och försvann sedan in här i min lilla dataskrubb strax före 21...

Har fixat lite med en hemsida... skickat ett mail till någon som har det lite jobbigt just nu... och sedan har jag mest suttit och slösurfat runt lite... bland bloggar och andra sidor...

Jag försöker varva ner nu, efter dagens arbete... tänka alla tankarna som inte riktigt hinns med att tänkas under dagen... samla kraft och känna någon slags frihet... i min ensamhet denna kväll...

Bakom min rygg sover hunden djupt... och katterna håller som bäst på att äta upp det sista av sin mat... innan de sannolikt kommer lägga sig att sova... tätt intill min rygg... när jag inom kort kryper till sängs... för min egen "skönhetssömn"....

Nu är mitt lilla kvällsmål alldeles strax uppätet... och det börjar väl därför bli dags att runda av... även här i bloggen... och jag avslutar därför med att säga detta till er allihop...

God Natt & Sov Gott !

//Tierra


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

Inga kommentarer: