2008-01-25

Fredagsstress...

Ledsen... idag har det varit verkligen fullt upp här på jobbet... och jag har nu bara några få minuter på mig... att skriva dessa korta rader... innan det är dags för dagens sista telefonmöte...

Det positiva är dock att jag trots allt detta... lyckades hinna med en lunch idag också... vilket innebar en riktigt STOR... god och näringriktig PIZZA... slank ner i mig lilla mage...

Måste som sagt rusa nu igen... men jag försöker skriva lite mer på måndag igen... och avslutar mina rader med att säga...

Ha en riktigt trevlig helg allihop !

//Tierra


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonbra att äta!!!! Pizzan ser kanongod ut och stor.....men näringsriktigt?? hihi! Fast den har nog ett högt GI=glädjeindex! Och det är viktigt det!
kram o go helg!

BARISTAN sa...

hallå där, den pizzan såg god ut. månaden börjar lida mot sitt slut. jag får min trippel.
koll in på min blogg på tisdag kl 21.00

trevlig helg