2008-01-16

Racing på hög nivå...

För en gångs skull en chans till lite "egen tid"... för en gångs skull en trevlig liten kvällsaktivetet med jobbet... och en stund för att friska upp barnasinnet... samt en bit god mat... Inte fel alls !

Några timmar på lokal... uppe på Kungsholmen... stärkte kropp, själ och vilja... och gav tävlingsinstinkten en match...

Det var en rejäl bilbana... 30 meter lång och med 8 tävlande i varje race... tyvärr hade nog mina gamla kunskaper... i att köra bilbana fallit bort en hel del under åren som gått... men det var likväl riktigt kul ändå... trots en slutplacering långt där nere på resultatlistan...

Ingen sen kväll heller som ni märker... men å andra sidan är det ju vanlig arbetsdag i morgon igen... och NÅGON måste ju vara lite pigg och alert i morgon bitti... på kontoret...

Och... jag får nog säga att idag... var en riktigt BRA dag :-)

//Tierra

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena
Jag ser att det var spår in i depån, var det något ni använde?

Thomas sa...

Svar till Kristian: Nej... jag var så långsam ändå... så jag behövde inte köra in i depån... en enda gång ;-)

Tack för besöket & kommentaren !

//Tierra

Anonym sa...

Hej Tierra. Vad var det jag sa...efter regn kommer sol...i slutmeningen i ditt senaste inlägg skriver du "det var en riktigt BRA dag idag" - och se - vad skrev jag till ditt förra inlägg? Visserligen är jag inget orakel men att försöka peppa en vän i nöd det känns som jag är hyfsad på...
HA EN BRA DAG IDAG OXÅ
- hoppas vännen Socrate

Gisan sa...

Skönt att dagen igår var en bra dag. Jag håller tummar och tår för att dagen idag också blir deet. Kramar...