2008-01-21

Busväder...

Så är vardagen tillbaka igen då... fredagens intensiva firande och festande är slut... och det är väl dags... att påbörja nästa omgång inlägg... tiden får väl utvisa om det blir 1000 till ;-)

Det blev en blöt start på veckan... för vi har haft världens busväder här i Stockholm nu under morgonen... snöblandat regn som vräkte ner... och det var minsann inte speciellt behagligt att gå ut med hunden i morse... blev tvungen att ta ett paraply med mig... för att inte bli fullständigt genomblöt...

Men, men... nu sitter jag i alla fall här igen... både varmt och torrt... på min blå kontorsstol... framför datorskärmen... och väntar...

Jag ska äntligen få lite nya "resurser"... ett par nya kollegor som ska hjälpa till med det uppdrag som jag jobbar med... och det är nog verkligen på tiden... för det har varit lite för ont om folk ett tag...

Kanske bäst att kolla om de kommit nu... jag får titta in här igen lite senare... och kanske berätta hur det gått med dem...

Innan jag avslutar för denna gång vill jag naturligtvis också passa på att tacka för alla vänliga kommentarer från i fredags...

Ett stort TACK till er ALLIHOP... och som ni kanske också har sett (ute i vänster kolumnen) fick jag även en liten fin utmärkelse av "Trolltyg & Änglaströssel"... Verkligen jättekul - Tack !

Det finns flera som jag skulle vilja skicka denna utmärkelse vidare till... nämligen ALLA er som är mina MEDBLOGGARE ! Och vill därför uppmana er alla - Ta med er den bilden till er egen blogg !

You ALL make my day !

Ha en bra start på veckan !

//Tierra

BloggRegistret.se

6 kommentarer:

Anonym sa...

You make my day two! Och som en evig optimistkonsult och lösningsfokuserare som måste jag nog inflika att man dessutom måste göra sina egna dagar! Tjolahopp tjolahej!
Nu skiner solen här! Härligt! Dags att jobba!
kram

Anonym sa...

Å, det var verkligen fint gjort!
Ja, sånna utmärkelser skulle man villja ge oftare och få
för den delen med.

Jaså, busväder. Själv har jag soligt
och 3-4 grader varmt.

Tänk vad olika det kan vara =)

Kram på dig och ha en bra dag!!
"You make my day too"

Anonym sa...

jag önskar dig också en bra start
på veckan..hoppas att dom nya kollegorna är glada och trevliga som du..kram Anna-karin

Maria sa...

Oj då, busväder här imorse? Det märks att jag masar mig upp aningen senare än dig för jag missade buset och nu skiner solen... Kram

Anonym sa...

God förmiddag!
Hoppas du har haft bra helg och att din vecka blir riktigt bra.
Just nu hoppas jag du håller på att skola in dina nya vänner i arbetet! Inte ska du sitta själv där! Bjud ut dem på pannkaksrace om de verkar lämpliga för sådana luncharrangemang! Om det går att få tag i pankisar en måndag? Kram

Anonym sa...

Jaa i Borås regnade det och blåste massa imorse! usch usch riktigt höst väder!

Hoppas du får en bra kväll!