2008-01-30

Bekräftelse...

Åhhhh... ÄNTLIGEN ! Nu har jag i alla fall fått en bekräftelse... på att jag KOM MED på den där fotokursen... och i slutet av februari är det äntligen dags ! *jublar*

Vet inte om jag skrev det sist här... men det är inte bara en "vanlig" fotokurs... det är en grundkurs i naturfoto... den första i tre steg...

Kursen omfattar 6 st. tillfällen, varav 2 är fotoutflykter... ut i skog & mark... för diverse praktiska övningar... och säkert trevlig och lärorik samvaro... med andra fotogalningar ;-)

Kanske kan det tyckas vara en lite för "enkel" kurs... men det finns nog mycket jag har att lära även på denna första nivå... dessutom så är det nog säkert bättre... att gå grundkursen först... och sedan försöka planera in en fortsättning senare...

Nu är det strax dags att dra sig hem från jobbet... och i kväll tänker jag inte sätta mig framför datorn... jag ska nog slå mig ner i den mjuka, sköna soffan... och sedan fördjupa mig i senaste numret av tidningen "Digitalfoto"...

TACK FÖR IDAG... och hoppas er kväll blir minst lika angenäm !

//Tierra

BloggRegistret.se

6 kommentarer:

Gisan sa...

ÅH!!!! så glad jag blir för din skull. Kramar...

Anonym sa...

Å, vad kul!
Grattis!!!! =)

Låter mysigt att sätta sig i soffan
och bara mysa.
Själv hoppas jag på en lugnare kväll och natt än vad det var igår.
Lillan är nämligen magsjuk =(

Kram på dig och ha det bäst!

Isprinsessan sa...

*skrattar

Ibland tänker du väldigt kvinnligt (om jag generaliserar). Män brukar ofta skjuta lite över sin förmåga och kvinnor lite under. Så att du ska gå första steget i en grundkurs blir kvinnligt. Du skulle säkert kunna gå den avancerade (typ steg 8) kursen.

Du kommer glänsa hur du än gör. I min värld är du redan fotografi-proffs.

Ett troget fan
a.

Anonym sa...

Grattis! Väntar med spänning på resultaten!
kram

Anonym sa...

Härligt, grattis!
Jag anar ren glädje här! Jag tror ändå att du kan vara lärare på den kursen och fortsättningskursen!
Hoppas vi får följa dina kursuppgifter här i bloggen! KRAM

Anonym sa...

Var tvungen att gå tillbaka och läsa...för att eventuellt hitta tecken på vänsterhänthet....hihi! Nä tyvärr=( Jag är högerhänt....fast lite vänster bent...hjular omvänt med andra...har dessutom oerhört svårt att bestämma mig vilket ben som ska först på en snowboard eller åt vilket håll jag ska svinga en golfklubba....fast det kanske mer beror på att jag är "obent" inget stämmer...hihi!
kram
ps analysera gärna mera!!!!