2007-03-16

Waves...

Blev ingen vidare rolig dag... denna fredag... OTILLRÄCKLIGHET är dagens ledord... går inte att se det på annat sätt... och därav dessa något deppiga rader... vissa dagar ska man inte jobba...

Stänger in... stänger av... och omger mina sinnen med musik, mer musik och åter musik... låter den skölja över mig som vågor på ett stormigt hav... vilda, vackra och kalla...

Känner att jag nu helst bara vill vara ledig från jobbet... ibland går det bara inte att reda ut allt... jag försöker att inte lasta bara mig själv... försöker inse att problemen inte bara är mina...

Ska lägga den här dagen bakom mig nu... se fram mot några dagars ledighet... andas vårluft... njuta av solens strålar...

Ha en trevlig helg !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän! Jag är också djupt försjunken i musik just nu. Bra terapi för själen. Önskar dig en trevlig helg./Thor-Björn

Anonym sa...

Tittar in för att önska en trevlig helg!
Trist att dagen blev tråkig,hoppas det blir bättre till kvällen:`)

Anonym sa...

Ut och njut av solen..
Det blåser visserligen men det är VÅR...
Ta ledigt om du kan... Inte alla kan ju det. Säger jag som inte ens kan ta det lugnt hemma.*fniss*
Nåja.. Nu ska jag iaf ha en väldigt lugn helg..
Bara träning i morgon..
Ut o njut
Cinapina

Anonym sa...

Hmm blev mer träning än jag trott.
Återkommer till detta.
Hoppas du har en fin helg.
Vila nu allt du kan innan jobbet tar vid igen.
Kram
Cinapina