2007-03-09

Kära dagbok...

En ganska händelserik vecka närmar sig sitt slut...

Det har hänt en hel del här på jobbet, dessvärre mycket strul och det har blivit långa dagar på kontoret bitvis... men förhoppningsvis kan helgen nu innebära lite välbehövlig vila...

Här i bloggvärlden har det väl också hänt en del... speciellt roligt var det att läsa på Ängeln:s blogg igår kväll... äntligen är han klar med sin bok och har skickat materialet till tryckeriet...

Jag tror det är många med mig, som följt med Thor-Björn i hans hårda och bitvis påfrestande arbete med boken och musiken de senaste 2 åren - Grattis, du kom i mål till slut !

Idag väntar lite olika möten men det kan nog bli en ganska behaglig fredag trots allt... fast, i det här jobbet vet man aldrig till 100% hur det blir... saker & ting kan förändra snabbt...

Jag har suttit och funderat lite kring bloggens utseende, vill göra lite ändringar... men vet inte riktigt hur ännu... provade idag att lägga till ett nytt fotoalbum... ett som har direkt koppling till både min blogg och till Googles fototjänst (och programvara) Picasa...

Verkar vid en första koll fungera väldigt bra och jag kommer nog ta bort mitt gamla galleri inom kort och flytta över bilder till det nya... får försöka fixa det någon kväll i nästa vecka tror jag...

I övrigt känns det förhållandevis ganska bra just nu... men inget ska tas ut i förskott... även om det ser ljusare ut... inte minst UTE... så skönt att det är ljust på morgonen när man åker till jobbet...

Hoppas bara att även värmen kan börja hitta hit... vore skönt att kunna åka ut en sväng med kameran och få lite tid för avkoppling, lite frisk luft och ro i själen...

Nu ska jag publisera detta och sen dags för en liten "nypa friskluft" innan dagens arbetsuppgifter ska angripas...

Take care everyone !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig en skön helg.
Kan meddela att det utlovas runt 10 till 11 grader på söndag..
Inte illa.. Mina krokusar kommer slå ut helt. *ler*
Ha det bäst
Cinapina

Anonym sa...

Tack Tierra. Jag blir alldeles varm i hjärtat. Ha nu en trevlig helg, min vän. Varma hälsningar Thor-Björn.