2007-03-15

Fötterna på bordet...

Usch, det är dåligt ställt med arbetslusten idag... också... suttit ute i solen en lång stund... med en kopp kaffe i ena handen, en ciggarett i den andra... och med fötterna på bordet...

Lite dåligt samvete får jag nog... men å andra sidan... det är det lite lugnare idag... och då passar jag på... för en gångs skull...

Man kanske skulle ta en dag ledigt.... *tänker*

Vore faktiskt inte helt fel, kanske få en dag för att ladda batterierna lite... sticka ut någonstans och "bara vara"... tål att tänka på...

Kollade just hur vädret ska bli de närmaste dagarna, ser ut som det kommer bli fint ett tag till... undrar om man inte ska ta lite ledigt på måndag kanske... hmmmmm...

När jag kollade vädret på Aftonbladet.se såg jag en annan kul sak... det finns uppenbarligen en massa folk som inte är riktigt "friska"....

Eller vad säger ni om en kille, i England, som byggt om hela sin lägenhet till en kopia av rymdskeppet i Star Trek !?

Och nu ska han sälja den på en nätauktion för att kunna skaffa en ny och större lägenhet och bygga ännu mer... Läs mer här...

Jaja... har man inget att göra så... Återkommer !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sol o fötterna på bordet.
Låter härligt.
Sen får du gärna behålla stinkpinnarna och kaffet.. FNISS
Cinapina

Anonym sa...

Låter härligt att kunna ta det lite lugnt:)
Läste om killen.Vilka idioter det finns på ren svenska!
Ha det fint!

Anonym sa...

Hej Tierra..
ja ta dig en dag ledigt du..
Hos mig har det börjat mulna på lite nu typiskt när det blir helg :-(
Och killen med star trek.. Undrar just vad min sambo skulle tycka om jag byggde om vårt hem till en kopia av Snövits slott :-)
Nej nog bäst att jag låter bli hi hi..
Hoppas solen är snäll nu och visar sig i helgen kram Nicki

Anonym sa...

johooo..dom har kommit på var i hjärnan som rökberoenden finns..
det är en fläck i hjärnan som är som en 1 krona stort...nedsänkt i hjärnanså snart du...då kan dom ta bort begäret....jihhaa...
kramizz och trevlig helg../Anna-karin