2007-03-26

Apropå bilder...

Jag har suttit och tänkt lite... på det där med bilder i allmänhet... och mina egna bilder här i bloggen i synnerhet...

I och med att jag publicerar mina bilder, här i bloggen och i mitt eget fotoalbum... så räknar jag nog kallt med att det finns de som "lånar" en eller annan bild för något ändamål... och det gör inget...

MEN... det vore kul att veta om det... så, om ni "lånar" en bild hos mig... lämna gärna en kommentar om detta, så jag själv kan få se vad ni använt den till... om ni vill :-)

Kom bara ihåg... ovanståande gäller mina egna bilder... andra bilder har jag kanske också bara "lånat" lite på nätet...

NU... är det (snart) dags att åka hem från jobbet...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tierra!

Det är så mysigt att stanna till här... Plocka en bukett blommor...

Ord och bilder, som förmedlar tankar och känslor.

Mitt inre galleri är alldeles fullt av färger, nyanser och djup och dimensioner... som jag funnit här.

I din värld.

Det är härligt att skymta din medvetenhet, styrka och längtan, bakom rädslan. Din vilja... och din väntan på mod. Att förändra.

Det känns.

Ibland är balansakten utdragen och outhärdlig. Men jag tror att det finns en mening med den. Att försöka ha tålamod.

Vi lär oss att snudda vid, inte bara våra egna, utan även andras hjärtan, med en fingertoppskänsla som berör.

Vackra vårbilder, förresten! Uppvaknanden och speglingar. Och en luftballong! Så himla underbart.

Oj, en lång kommentar igen...

Förstår inte att jag blir så långrandig när jag stannar till här, men å andra sidan, du är "vass" på att publicera inlägg också ;-)

Var rädd om dig och hoppas att din arbetsvecka blir fin!

Kram från Camilla

Anonym sa...

Hej vännen !
Du vet ju att jag säger till när jag "lånar" bilder av dig =)

De ligger i datorn just nu o väntar på att bli utskrivna.

Kram på dig och hoppas din tisdag blir lika solig o fin som denna måndag har varit.
//vonkan

Anonym sa...

Frågar ALLTID om jag lånar ngt.*ler*
Ha en bra dag i morgon. Jag ska träna på morgonen i vanlig ordning..
Kram
Cinapina

Ninaw sa...

Är det du som tagit bilderna ovan?