2007-03-07

Pulkarace...

Nästan som ett barn på nytt... i går kväll var det, tillsammans med yngsta dottern och hennes scouter, pulkarace som gällde... på den snö som, trots senaste veckans plusgrader, fanns kvar i backen...

Inte för att jag åkte så värst många gånger, det blev nog ett par, tre åk... men det var ganska kul... och kanske fick jag lite motion också på kuppen... att ta sig upp för en skidbacke gående, i snön, är ju ganska jobbigt faktiskt...

Efter 1,5 timme ute i skidbacken var det faktiskt skönt att få sätta sig i bilen igen, få lite värme och åka hemåt för lite mat (hann inte äta innan) och TV-tittande...

Tror det är dags att sätta fart här nu... jag har några möten under eftermiddagen men i övrigt ser det lugnt ut på den fronten... först dock, påfyllning av kaffe samt lite "frisk luft" på takaltanen...

I´l be back ! - Have a nice day !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

1 kommentar:

Anonym sa...

Motion???
Haru slagit dig..?*fniss*
Kanske bra med pulkabackar så du kommer bort från skrivbord och cigg och kaffe en stund?
För inte stod du väl o rökte i backen med en mugg kaffe i andra handen????*rynkar pannan och försöker se allvarlig ut* (skojjar bara)
Tack för ditt stöd med katterna..
Ha en fin dag, det ska jag ha här med de mina.. Stor städning idag. Lär inte bli poppis när tonåringen kommer hem.. men det är sånt man får ta...
va rädd om dig
Cinapina