2007-03-25

Våffeldagen...

Inte mycket att välja på... som rubrik alltså... inte när det ju faktiskt är en sådan dag... och jag hittade en sån läcker bild på nätet...

Det är nästan så att man blir hungrig igen faktiskt... men jag tror att det får räcka med de 7 våfflorna som jag satte i mig...

Kanske tur att jag tog med mig hunden och kameran ut på en liten promenad efter detta... troligen ett bra sätt att undvika att de inte fastnar utanpå magen...

Jo, tog som sagt en liten promenad... ska kolla bilderna strax, får se om jag återkommer med några av dem i morgon eller så...

I övrig har söndagen varit ganska lugn... jag tog faktiskt en rejäl sovmorgon fram till cirka 12... och åkte sedan till stormaknaden för handla... dags att fylla på en hel del i skafferi, kyl och frys... igen...

Ha en fortsatt skön söndagskväll !

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag nöjde mig med tre,men jag lät bli promenaden;)
Ha en fortsatt skön kväll!