2007-03-23

Ansiktslyftning...

Att det ska vara så svårt att bestämma sig... jag har nu, återigen, börjat fundera på att göra om hela layouten på min blogg...

Gjorde ju ett test för ett tag sedan men fick det inte att funka riktigt bra...och det såg minst sagt fördj-ligt ut... så jag ändrade tillbaka till det gamla vanliga fortare än kvickt...

Men nu är jag där igen... det finns en hel del nya funktioner här på Blogger som jag skulle vilja använda... kanske... och då måste jag ta ett grundläggande beslut om att byta template...

Jag har satt upp en liten test-blogg redan nu... bara för att kunna prova olika utseenden och inställningar INNAN jag ändrar här i min ordinarie... och för övrigt snygga blogg ;-)

Ja, ja... jag har ju hela helgen på mig... bli dock inte förvånade om ni inte känner igen er de närmaste dagarna ;-)


Fast jag kan ju ångra mig också...

4 kommentarer:

Anonym sa...

jamen det är ju skitskoj att ändra om...mycket och ofta...trevlig helg kram/Anna-karin

Anonym sa...

halloj!!
kul !! hoppas det går bra.
det blir säkert jätte snyggt.

kram och trevlig helg !!
(nu ska jag äta ost & kex, godis m m o myyysa)
//veronica

Anonym sa...

Hej Tierra!

Jag skulle posta den här kommentaren i din "testblogg", men eftersom jag står utan ett Google-konto, och inte alls hinner skapa något just nu, så matar jag in texten här ;-)

"All lycka till med ditt skapande!

Alldeles övertygad om att det blir något riktigt stilfullt... alltid med härligt och roande innehåll att läsa. Och inte minst... vackra bilder att försjunka sig i.

Jag tycker förresten väldigt om den "mjuka" färgen i den här bloggen.

Glöm nu bara inte bort att ta vara på fantastiska vårdagar -

Var rädd om dig!"

Kram från Camilla

Anonym sa...

Spännande att se hur det blir:)
Ha det fint nu!