2007-03-19

Varierande väder...

Go´kväll i slott & koja !

Min lediga dag är på väg att ta slut... timmarna har passerat och nu väntar "bara" en natts god sömn innan det är dags att ta sig an de vanliga arbetsuppgifterna igen...

Måste säga att det verkligen varit en dag med mycket varierande väder... från mulet och lite duggregn i morse... till några timmars blå himmel och solsken runt lunchtid och sedan nästan full snöstorm på eftermiddagen... typiskt marsväder förstås...

Som tur är ser det ut att bli lite bättre i morgon tisdag... och framåt helgen ser det riktigt lovande ut faktiskt...

Om nu någon är mer nyfiken på hur min lediga dag var... så kan jag meddela att den var riktigt behaglig... och det blev en välbehövlig avkoppling och vila från jobbet... till och med min onda arm/hand kändes bättre... så det kanske blir fler vilodagar framöver...

Nu ska jag ta en tur runt och läsa lite om vad ni andra haft för er idag, allt medans jag passade på att lata mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt..
Det var väl precis det du behövde.
Komma ifrån och vädra skallen från allt jobb o elände.
Glad för din skull
Sov nu gott
Cinapina