2007-03-02

Mer... och bättre minne

Jag har varit ute och shoppat lite... stack i väg nu under lunchen, till NetOnNet:s lagerbutik i Barkarby... inte allför långt härifrån...

Så nu har jag köpt mig lite mer... lite bättre... och snabbare minne till min digitalkamera... tidigare har jag bara haft ett minneskort med 256 MB, dessutom av den långsamaste typen...

Priserna ser ju lite "roligare" ut numera... så jag slog till och köpte ett kort med 2 GB och med den högsta hastigheten... ska bli roligt att testa detta i kameran, kanske redan nu i kväll...

Måste nog också säga att jag såg en hel andra roliga saker på NetOnNet... flera med en mycket hög "vill-ha-faktor" ;-)

Ikväll är det ju dags att uppvakta min mamma, som jag skrev om häromdagen... hon fyller 65 år och vi ska därför ta med henne ut på en fin & trevlig restaurang i kväll och överlämna en liten present i form av ett presentkort till ett SPA...

Vi tror detta presentkort kan passa mycket bra eftersom hon sällan eller aldrig fått den möjligheten till en SPA-behandling innan...

Nej, dags att fylla på kaffekoppen och sedan sätta fart lite... måste p.g.a. kvällens lilla uppvaktning komma iväg hemåt i vettig tid och då gäller det att vara klar här...


Ha en trevlig helg !

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAAA
jag har 2 G i min mobil..och jag är sååå cool..puss på pannan och trevlig helg../Anna-karin

Anonym sa...

Trevlig helg.Bloggen strular utav sjutton.Jag återkommer så snar den tillåter.