2007-03-30

En idé kanske...

Jag satt som vanligt och hoppade runt bland olika bloggar i går kväll... många bloggar finns det... snacka om explosion alltså...

Att detta med bloggande har blivit så stort... på så kort tid... helt otroligt faktiskt... visst, jag förstår varför... jag kan ju själv inte vara utan detta sedan jag satte igång för drygt 2 år sedan...

Jag tror mycket på att man ska försöka vara allsidig, skriva ofta och att kanske, då och då... hitta på några "nya" infallsvinklar... allt för att hålla bloggen intressant och läsvärd...

En sak jag såg i går kväll... och som jag faktiskt provade en gång i min första blogg (den på MSN Spaces) var att bloggare bjuder in någon annan att skriva ett inlägg... en Gästblogg helt enkelt...

Ska nog faktiskt fundera på detta igen... kanske tillfråga någon som är intresserad... eller, det kanske redan nu finns någon här som vill anmäla sig som "frivillig" Gästbloggare ?

Ja, ja... ingen panik, alla på en gång ;-)

Lär få anledning att återkomma i ärendet... kanske... tills vidare bloggar jag på och det kommer säkert ett eller annat intressant inlägg även framöver...

Ha en bra dag !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en fin helg Tierra..
Kram Nicki