2007-03-12

Kära dagbok...

Usch, jag är så trött denna måndagsmorgon... sovit dåligt i natt av någon anledning... drömt konstiga drömmar, inte mardrömmar... bara konstiga drömmar... och kommer bara ihåg vissa fragment...

Helgen avklarad... lördag = storhandla = mindre kul... men tyvärr nödvändigt... det var lite för tomt på hyllorna och i kylskåpet...

Mycket bättre igår, en söndag som till stor del avnjöts utomhus... i vårsolen som sken och värmde här i Stockholmsområdet...

Åkte ut ett tag med kameran, tog en hel del bilder och jag ska bara gå igenom dem lite innan jag tänkte lägga upp dem, kanske ett par här i bloggen men de flesta i mitt nya fotoalbum...

Har väl ärligt inte så mycket mer att skriva just nu... så jag gör därför inte det heller... ska ta lite kaffe nu tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pausar, vilar, orkar inget annat..
Tack för att du finns och är en så god vän.
Cinapina

Anonym sa...

Ha en fin dag!