2007-03-09

Godis ÄR gott...

Så, strax dags att ta helg... och jag vet precis vilket ställe jag ska passera på vägen hem... sockersuget har tagit överhanden...

Jag ska köpa en STOR påse smågodis tills ikväll...

Mest av allt kommer den vara fylld av sega saker... såsom nappar, fiskar och vinegum... Mmmmm, ska bli såååå gott...

Senast jag köpte en sån påse, för ett par veckor sedan... vägde den drygt 2 kilo och kostade 156 kr...

Om jag är en godisgris ? Nejdå... varför tror ni det ? *fnissar*

Återigen, Ha en trevlig helg !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är själv en riktigt snaskråtta iaf i perioder:) Men godis för 156kr slår nog mina rekord.
Ha en jättefin helg och glöm inte att borsta tänderna;)

Anonym sa...

skönt att jag inte är ensam om att ha proppat i mig "lördagsgodis" i helgen:) Genast får jag bättre samvete;)
Har varit inne o kollat på bilder - du har många guldkorn där:) :)

Anonym sa...

Tur mitt godis sug är borta. Annars hade jag gjort en tröstande djupdykning i godis butiken..
Läs min blogg men bli inte rädd..
Cinapina

Anonym sa...

GAAAAAHHHH....HUR SNÄLLT ÄR DET ATT LÄGGA UT EN SÅN BILD MED EN GOSIS MISSBRUKARE SOM JAG SOM HÄNGER HÄR EMELLANÅT??? *L*
jaja nog gnällt över det...hoppas dom var goda och att du fått en skön helg..min har varit solig härligt../Kram Anna-karin