2007-03-29

Mer vår...

Ute och gick på lunchen idag också... och jag måste nog säga att man blir imponerad av kvalitén på bilder tagna med mobilen... även så där på nära håll...

Provade att beskära bilden på lite olika sätt... men i övrigt har jag bara gjort mycket små förändringar på orginalbilderna

Rätt OK eller hur ? Detta måste väl vara det mest fotograferade vårmotivet just nu... men vad gör det... de är ju fina !

P.S. Orginalbilderna, lite förminskade, finns i mitt Fotoalbum, under rubriken "Closeup"... fall någon vill se hela bilderna...


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

2 kommentarer:

K sa...

Solgult!

Anonym sa...

Mmmm... så söta! Tusse... Tussilagosar!

Har ett helt knippe i en liten vas på köksbordet och de "flyter" så vackert där... Ja, när Småtting plockar blommor då blir det bara själva blomman - och inte någon stjälk alltså... :-)

Nåja, små blomsterbarn sprider en sådan stor glädje -
Och hur lycklig är jag inte att få uppleva detta!

Skönt att du hinner njuta av dina promenadstråk genom Hagaparken när det är så vackert väder.

Ta hand om dig nu och ha en fortsatt bra dag!

Kram från Camilla ... som idag såg säsongens ( i alla fall här i Uppland) första Citronfjäril :-) DET är lycka för mig!