2007-03-24

Lördagskväll...

Ännu en dag som snart är till ända... har varit i stan en sväng idag, köpt ett par nya jeans och ett par skor... länge sedan jag köpte nått i klädväg, till mig själv, faktiskt men nu var det dags...

Hade vissa förhoppningar om att ta mig ut en stund med kameran också... men det får väl kanske bli i morgon i stället... lite beroende på väder & vind... vore skönt att komma ut ett tag dock...

Just det... i natt är det dags igen... att ställa om till sommartid... Kom ihåg: Ställ fram klockan 1 timme när ni går och lägger er !

Som vanligt kommer väl hela morgondagen kännas som förryckt... tänk att en enda liten timme kan göra så stor skillnad... med det är klart, vi utnyttjar ju dygnets ljusa tid bättre på det viset...

Usch, känner mig ovanligt uttråkad i kväll... huset är nästintill tomt av olika skäl... det är bara jag och den yngsta dottern (som sover) hemma... men jag kan inte riktigt komma på nåt kul att göra, ska väl kanske kolla några bloggar och sedan får det bli en stunds TV-tittande... innan det är dags att stänga ögonlocken...

Ja,ja... dags att ta en runda i Blogglandet... lär ha anledning att återkomma, kanske redan i morgon... vem vet...

Ha en god natt och sov gott... när ni kommit så långt...



P.S.
Höll på att glömma en sak till... det är VÅFFELDAGEN i morgon... Mmmmm, nygräddade våfflor, hjortronsylt och en massa "nyttig" vispgrädde... Ett definitivt måste !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jummie så gott, ska bjuda på våfflor här hemma imorgon:)
Sov gott!

Isprinsessan sa...

Aha!
Nu förstår jag varför jag varit sugen på våfflor i flera dagar! Det blir definitivt det imorgon.

Tur att du har koll.

Ha det gott
a.