2007-03-03

Chips & choklad...

Lördagskväll i förorten... ja, jag bor i en förort till Stockholm och det är lördagskväll... efter en ganska ordinär lördag...

Jag sov betydligt längre än normalt, tror klockan hade hunnit bli över 12 innan jag till slut lyckades ta mig upp ur sängen... kanske var det de senaste veckornas brist på sömn som till slut gjorde att jag sov så länge... vilket behövdes...

Efter en snabb (och sen) frukost åkte jag och handlade lite, köpte bl.a. en ny jacka och några liter mjölk... och självklart lite chips & choklad till kvällens TV-tittande...

Man var ju liksom bara tvungen att kolla på Melodifestivalen... i alla fall lite... mest för jag ville se om Magnus Uggla skulle lyckas klara sig till finalen i Globen nästa vecka.... men, det gjorde han inte...

Så det var väl tur att jag hade lite chips & choklad att "trösta" mig med... samtidigt som jag nog kan förstå att han inte skulle lyckas så bra... hans låtar har ju inte så mycket schlager i sig precis...

Så, nu sitter jag här i stället... framför datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra... kanske får det räcka med att skriva denna lilla blogg och att jag sen återgår till TV-tittandet... kanske finns det något intressant att se... innan det är dags för John Blund att göra entré...

Man kan ju alltid hoppas på en mer intressant söndag...


Ha en fortsatt bra helg !

Inga kommentarer: